Informačný kiosk Aktion dokáže jednoducho vybaviť návštevu, zavolať osobe a potvrdiť príslušné OHS vrátane overenia totožnosti. Pre nás absolútna spokojnosť.
Vítězslav Brožek, technológ
Súčasná situácia
Spoločnosť Magna nás kontaktovala s požiadavkou na bezobslužné riešenie návštev na recepcii. Odporučili sme osvedčené riešenie využívajúce samoobslužný kiosk a automatizáciu celej recepcie.
Implementácia
V priestoroch Recepcia sme umiestnili kiosk, kde sa registrujú prichádzajúci návštevníci. Priamo pri kiosku potvrdia pokyny pre návštevníkov a dostanú štítok so svojím menom, osobou, ktorú navštívia, a QR kódom, ktorým sa identifikujú pri vstupe. Návštevník sa identifikuje pomocou čítačky dokladov priamo v kiosku.
Čo ak nemám svoj preukaz totožnosti?
Nevadí, svoje údaje môžete na kiosku zadať aj ručne. Stačí zadať meno, priezvisko a názov spoločnosti. Po vytiahnutí visačky s QR kódom návštevník telefonicky kontaktuje osobu, ktorú plánuje navštíviť. Zamestnanec príde vyzdvihnúť návštevníka na recepciu. Návštevník sa vyzdvihne na základe identifikácie QR kódu na kiosku. Pri opakovaných návštevách v podniku sa už na kiosku nezobrazujú pokyny na návštevu, tie stačí odsúhlasiť len raz. Samozrejme, je možné ich upraviť podľa potrieb zákazníka. Ukončenie návštevy sa tiež uskutočňuje na kiosku.
Výhody nášho riešenia
O spoločnosti Magna Exteriors (Bohemia) s.r.o.
Spoločnosť Magna sa už 25 rokov zameriava na výrobu plastových dielov pre automobilový priemysel a vďaka svojmu know-how sa stala jedným z lídrov na trhu v tejto oblasti. Výrobky spoločnosti Magna možno nájsť vo vozidlách známych výrobcov automobilov a sú viditeľné na prvý pohľad. Najbežnejšími výrobkami sú piate dvere, predné a zadné nárazníky, mriežky chladiča, prahy dverí a viečka palivovej nádrže. V Českej republike sa nachádzajú dva závody v Liberci a Nymburku a dve modulové centrá v Lipovke a Plazoch.
Viac o spoločnosti tu.
Máte záujem o podobné riešenie?
Radi vám ukážeme automatizovaný systém recepcie a všetko vám vysvetlíme.