FAQ - jednoduchá online dochádzka Aktion

Hľadáte informácie o online dochádzkovom systéme Aktion CLOUD? Pozrite si naše často kladené otázky a objavte výhody modernej dochádzky. Ak nenájdete odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať.

Obsah článku

Všetko o online dochádzke Aktion na jednom mieste

Predstavte si cloud ako obrovský, bezpečný a superrýchly počítač, ktorý je niekde ďaleko a o ktorý sa starajú odborníci. Namiesto toho, aby ste si museli kupovať vlastný drahý počítač a zložito sa oň starať, môžete si prenajať kúsok priestoru na tomto obrovskom počítači - cloude.

Svoje údaje môžete ukladať do cloudu, bez toho, aby ste sa museli obávaťže sa váš pevný disk zrúti. Navyše k nim môžete pristupovať odkiaľkoľvek s pripojením na internet.

Cloud však nie je len o úložisku. Môžete na ňom spúšťať programy bez toho, aby ste ich inštalovali do počítača. Predstavte si to ako online hry - nemusíte nič inštalovať, len sa pripojíte a hráte. Cloudové aplikácie, ako sú online textové editory alebo tabuľkové procesory, fungujú rovnako. Stačí sa prihlásiť a pracovať, nech ste kdekoľvek.

No, práve v cloude je náš online dochádzka Akcia CLOUD.

Akcia CLOUD je najmodernejší online systém kontroly dochádzky a prístupu. Všetky údaje a samotný program bežia na mimoriadne výkonných a bezpečných serveroch od spoločnosti Microsoft - v cloude.

To znamená, že sa nemusíte starať o žiadne servery, inštaláciu ani údržbu. Všetko je už nastavené a vy sa len pripojíte cez internet, nech ste kdekoľvek. Takže všetko, čo potrebujete, je internetové pripojenie a môžete začať systém používať.

Systém Aktion CLOUD funguje aj v prípade výpadku internetu. Senzory zaznamenávajú návštevnosť a prístupy ako zvyčajne, ale údaje sa dočasne ukladajú do ich vlastnej pamäte. Každý snímač môže obsahovať až 130 000 záznamov. Po obnovení internetu sa všetky údaje automaticky odošlú do cloudu.

Ale pozor - počas výpadku internetu ale nemáte prístup k online funkciám, ako je webové rozhranie, tablet alebo mobilné aplikácie.

Celý systém možno ľahko zálohovať pomocou štandardnej UPS. V prípade výpadku napájania sú všetky zariadenia dochádzkového systému a systému kontroly prístupu zálohované v rámci jedného okruhu (snímače, zámky, spínače atď.).

Nie, nie je potrebné inštalovať žiadny softvér. K svojmu účtu môžete pristupovať online pomocou štandardného webového prehliadača z akéhokoľvek počítača alebo mobilného zariadenia s pripojením na internet.

Všetky údaje zamestnancov sú uložené v databáze poskytovateľa cloudového riešenia Microsoft Azure a sú pravidelne zálohované a archivované. Táto cloudová platforma spĺňa vysoké európske normy na ochranu údajov a zabezpečenie súkromia.

Údaje sú chránené modernými globálnymi šifrovacími protokolmi. Spojenie je šifrované pomocou 256-bitového štandardu AES s algoritmom overovania správ a mechanizmom výmeny kľúčov. Dešifrovanie 256-bitového algoritmu by superpočítaču trvalo 1,8 miliardy rokov. Vaše údaje v cloude sú úplne bezpečné.

Nie, stačí len internetové pripojenie.

Závisí to od viacerých parametrov cloudovej platformy, ak by vyhovovala, bola by potrebná komplexná implementácia systému. Pre viac informácií a konkrétne riešenia kontaktujte naše obchodné oddelenie.

Systém poskytuje jasnú pomoc na niekoľkých úrovniach a tiež poskytuje videonávodyako pracovať so systémom dochádzky a prístupu. Môžete tiež kontaktovať linku technickej podpory 222 746 303.

Áno. Všetky cloudové riešenia Aktion, či už ide o dochádzku, prístup alebo vzdialené ovládanie, si môžete nainštalovať sami pomocou používateľskej príručky alebo videonávodov.

Áno, môžete si objednať inštaláciu naším technikom, a to buď v základnej (inštalácia zariadenia), alebo rozšírenej verzii (inštalácia zariadenia + nastavenie softvéru).

Ak si objednáte systém na evidenciu pracovného času, za cloudovú službu platíte mesačne alebo ročne v závislosti od počtu registrovaných zamestnancov. Služba zahŕňa licenciu na softvér, aktualizácie a technickú podporu. 

Áno, systém je možné manuálne prepojiť prakticky s akýmkoľvek systémom (pomocou CSV, XLS, RTF atď.)

Cloudové riešenie dochádzky Aktion je navrhnuté podľa najbežnejších potrieb malých a stredných firiem do 100 zamestnancov. V prípade dochádzkových systémov pre 100 a viac zamestnancov sa obráťte na náš Oddelenie predajaktorá vám poskytne presnú cenovú ponuku a navrhne dochádzkový systém na mieru podľa vašich individuálnych potrieb vrátane možnosti zavedenia systému priamo vo vašej spoločnosti.

Online dochádzka Aktion CLOUD

Aktion CLOUD môže vie evidovať prítomnosť osôb a registrovať dochádzku v malých podnikoch, obchodoch alebo na stavbách. Skvelé aj pre bezkľúčové odomykanie dverí bytových domov a bytov.

Online evidencia času a dochádzky Aktion pre malé firmy, staveniská, rozvozové autobusy a iné spoločnosti, ktoré chcú len evidovať príchody a odchody.

Prezentácia a návrh systému zdarma